Anne olmak


Önceki gün çocukların kalabalık olduğu etkinlikte kapmış olmalı ki, sütünü içer içmez kusmuştu. Midesi ve bağırsakları rahatsızlanmıştı belliki. Bir salgın var bu aralar, diyorlar zaten. 

Yine bir kusmanın geleceğini hissetmiş olmalı ki, gözlerimin içine baktı. Kendimi iyi hissetmiyorum, midem veya karnım ağrıyor, bana neler oluyor bilmiyorum ama… Annecim sana ihtiyacım var. Anlık bir bakışmanın ardından kucağıma sokulmasıyla kusması bir oldu. 

Yenidoğan bebek iken elbet sürekli çıkar ağzından bir şeyler ama pek kusma da denmezdi buna. Bir türlü hatırlayamıyorum ama 6 ay vardır yoktur, bugünkünden de çok daha kötü kusmuştu. Katı gıdaya geçiş yapalı fazla olmamıştı ne de olsa. O gün çok korkup ağlamıştı. Sakinleştiremediğim için babasını aradığımı hatırlıyorum. Bebeklikte çok zor ağlama dönemlerimiz vardı zira. 

Babasına ulaşamasamda sakinleştirmiştim kendim. Bugün de çok sakin bir şekilde rahatlattım. 

İyiki izin almışım dedirtti bana bugün.

Çalışan annelere Allah yardım etsin. 

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

