Açlık…


Açlık… Bazen okumak, öğrenmek ve öğrendiklerimi sindirmeyi öyle çok isteyip te yetişemediğimi hissederken sanki acıkmış olduğumu hissediyorum. 

Açlık… okumaya niyetlenip de hala benim yolumu gözleyen nice kitaplarımı okumaya açlık hissediyorum.

Açlık… Manevi açlığımı maddelerle doyuramadığımı bu gün de bizzat tespit ettim. 

Bu açlığı doyurmak için biraz olsun uğraşsaydım, midem de madden azla kanaat ederken, nice yoksulların karnına inecek bir kap çorba da içirebilirdim. Elimden ne gelir de demezdim. 

Oturup biraz olsun düşünmek, sonra karar vermek, bu kararlılıkla da harekete geçmek beni yiyip bitiren bu açlıktan kurtulmama vesile olur ancak.

  

Geplaatst in: Blog

Geef een reactie

