İçimdeki fırtına….


Fırtınalar kopuyor sanki. Sadece beynimde değil… gönlümde. Kalbim daralıyor, aç susuz bırakışıma, isyan ediyor onu nisyana gömdüğüm için.

Fakat bilmiyorum bilemiyorum nasıl huzura erdirebilirim ki? Halbuki yol belli, iş belli vazife açıkça ortada. Bir yere kadar yetiyor aklıma yatıyor. Aklım teslim olmuş durumda.

Peki ya ruhum? Kalbim? Onlar aynı şeyi söyleyemiyor. Vicdanım bu sefer beni yalancılıkla suçluyor. Yalan söylemeyen vicdanım…

“İmanın kalbe tam oturması lazım”, peki ama nasıl? Oturduğum yerde ben kalakaldım. Yaptığım işi tam bir gönülle yapamamanın ızdırabını çekiyorum, tam bir inanç oturtamamanın.

O derin bağa hasretim, beni Rabbime bağlayan….

Seher Tk

Geef een reactie

